تخته سنگ
کلبه عشق
بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست

روي تخته سنگي نوشته شده بود:

 اگر جواني عاشق شد چه کند؟

 من هم زير آن نوشتم:

بايد صبر کند

 براي بار دوم که از آنجا گذر کردم

 زير نوشته ي من کسي نوشته بود

 اگر صبر نداشته باشد چه کند؟

 من هم با بي حوصلگي نوشتم

 بميرد بهتر است

 براي بار سوم که از آنجا عبور مي کردم

 انتظار داشتم زير نوشته من نوشته اي باشد

 اما زير تخته سنگ جواني را مرده يافتم...



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


. .

...... ... .......


... ... ﺲﭘ ﺯﺍ ﺏﺎﺨﺘﻧﺍ ﻉﻮﺿﻮﻣ ﯼﺮﺒﺧ ﻭ ﺕﺎﻤﯿﻈﻨﺗ ﻥﺎﺘﻫﺍﻮﺨﻟﺩ ﻪﻤﮐﺩ ﻪﯿﻬﺗ ﺖﭙﯾﺮﮑﺳﺍ ﺍﺭ .ﺪﯿﻧﺰﺑ ..عکس عاشقانه Click here

نظرات شما عزیزان:

/
ساعت10:37---29 فروردين 1392
کاش اون تخته سنگ اینجا بود و راهی برا مرگ من .حداقلش اینه که دیگه غم دوری کسی رو ندارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 1 / 1392برچسب:,

ارسال توسط MASTER